Кампањата на американскиот демократски претседателски кандидат Џо Бајден влезе во последната фаза од изборната трка со голема финансиска предност пред Доналд Трамп, покажаа податоците на Федералната изборна комисија во вторникот.

Кампањата на поранешниот потпретседател собра повеќе и потроши повеќе од кампањата на Трамп во септември, а политичките реклами на Бајден сега се многу поприсутни на американската телевизија.

Предноста на Бајден во трката со пари не е гаранција за победа. Трамп излезе како победник на изборите во 2016 година, и покрај фактот што демократската кандидатка Хилари Клинтон потроши повеќе од него.

Анкетите на Ројтерс / Ипсос покажуваат дека трката во клучните федерални држави, кои најверојатно ќе одлучат за победникот на изборите на 3 ноември, е понеизвесна од националните анкети, кои му даваат значителна предност на Бајден.

На крајот на септември, кампањата на Бајден имаше околу 177 милиони долари во готовина, што е скоро три пати повеќе од 63 милиони со кои располагаше кампањата на Трамп.

Кампањата на Бајден собра 281 милиони долари во текот на месецот, повеќе од три пати повеќе од 81 милиони долари што ги собра кампањата на Трамп, покажуваат податоците.

Исто така, неговата кампања потроши двојно повеќе од онаа на Трамп.

Кампањата на Трамп потроши помалку од 56 милиони долари на радио и телевизиско рекламирање во септември, во споредба со Бајден со скоро 148 милиони долари, според Адвертајзинг аналитикс ЛЛЦ.